איך עושים פרסום בגוגל?

Home / כללי / איך עושים פרסום בגוגל?

גוגל שולטת ב-2 טכניקות פרסום מהמובילות בעולם השיווק באינטרנט ואולי גם השיווק בכלל כיום: הקידום האורגני וגוגל אדווארדס. למעשה מדובר ב-2 טכניקות שונות אחת מהשנייה כאשר לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה. עסקים רבים בוחרים להשקיע באחת הטכניקות בהתאם לצורך שלהם בלקוחות והכנסה מידיים או ראייה לטווח הארוך, חוסנו הכלכלי של העסק ועוד.

האם כדאי לעשות את הפרסום בעצמי או לשכור איש מקצוע?

כמו בכל שירות עדיף לשכור איש מקצוע מנוסה ומלומד שיכול לספק תוצאות ולחסוך לנו זמן רב וכסף על ניסוי וטעיה. אנשים רבים המעוניינים לחסוך כסף לאיש מקצוע – פותחים ומנהלים את הקמפיינים בעצמם אולם יוצאים בהפסד מרוב הקמפיינים, וודאי בהתחלה, ואיבדו כסף רב לכן התשובה לשאלה זו היא די ברורה.

האם כדאי לבחור בקמפיין אורגני או ממומן?

ישנם יתרונות וחסרונות ל-2 הטכניקות הנפלאות הללו. הקידום האורגני פועל לטווח הארוך והקמפיין הממומן פועל לטווח הקצר יותר אולם גם יקר יותר בהסתכלות לטווח הארוך. נסביר מעט על כיצד עובדות 2 השיטות:

קידום אורגני – השיטה פועלת לטובת קידום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות של מנועי החיפוש ובעיקר של גוגל. ישנם ככל הנראה מאות פרמטרים המשפיעים על תוצאות החיפוש, כאשר רק חלקם ידועים לציבור. חברת קידום אתרים מנוסה שצברה ניסיון, שדרגה ובנתה תכנית עבודה אידיאלית לקידום אתרי הלקוחות שלה תאלץ לבצע שינויים והתאמות באתר, תוך שימוש בטכניקות שונות על מנת לעודד את גוגל לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש. לדוגמה: קישורים בין עמודים פנימיים בתוך האתר, שדרוג האתר והתוכן בו לטובת הגדלת זמן השהייה של הגולשים באתר, בניית מערך קישורים חיצוניים אפקטיבי לאתר ועוד.

קידום ממומן – גוגל מאפשרת לבעלי עסקים לקדם את האתר שלהם באמצעות תשלום מיידי עבור הצגת האתר + מודעת טקסט לקהל הגולשים באתרים המציגים מודעות של גוגל ובעיקר באנשים המבצעים חיפוש במנוע החיפוש שלה. כך למעשה אדם המחפש ביטוי מסוים בגוגל יוכל לראות את המודעה שלכם במעלה תוצאות החיפוש באופן מיידי ואתם תשלמו רק אם הוא ילחץ על המודעה וייכנס לאתר שלכם. מדובר בשיטה נפלאה עבור עסקים בעלי תקציב גבוה יותר המעוניינים לקבל תוצאות מידיות.

איך עושים פרסום בגוגל?

-->
צרו איתנו קשר