פרסום ממוקד בגוגל

Home / פרסום ממוקד בגוגל

גוגל מחזיקה ברשת הפרסום הגדולה ביותר בעולם האינטרנט כיום הנקראת גוגל אדוורדס. בבסיסה עובדת רשת פרסום על פני החיפושים הנעשים בגוגל בהם גוגל מציגה 10 תוצאות אורגניות בכל עמוד לצד פרסומות ממומנות בראש, צד ותחתית העמוד. תוצאות ממומנות אלו הנן מודעות של בעלי עסקים העושים שימוש בפלטפורמת הפרסום של גוגל לטובת קידום העסק שלהם. אותם אנשים משלמים עבור הקלקה על המודעה ולקוח פוטנציאלי המגיע לאתר שלהם. אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיטה זו היא היכולת לפרסם בצורה ממוקדת לקהל היעד שלנו, למקום בו הוא נמצא ובשעות בהם אנו רוצים שהמודעה תופיע.

פרסום ממוקד בגוגל

מדוע זה חשוב לפרסם בצורה ממוקדת?

קמפיין פרסום ללא מוקד עשוי לעלות לבעל העסק כסף רב. אם אתם מעוניינים לחסום כסף זה אפשרות לאיש מקצוע מנוסה בתחום לפתוח ולנהל עבורכם את הקמפיין. לצורך ניהול פרסום יעיל ורווחי צריך לעקוב אחר הקמפיין מדי יום ולעשות ההתאמות הנדרשות על מנת לשפר את תוצאות המודעה, בין אם מדובר בציון האיכות של המודעה, ספליט טסטינג לשדרוג תוכן המודעה ואחוזי הלחיצה או מיקום המודעה. כמו כן – הדבר החשוב ביותר בניהול הקמפיין הוא מיקוד הפרסום לקהל היעד שהוא למעשה הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

הפרמטרים השונים שעוזרים לנו למקד את הפרסום בגוגל:

מבין הפרמטרים השונים שיעזרו לנו למקד את הפרסום תוכלו למצוא את האזור הדמוגרפי (מיקוד הפרסום לפי מדינה), לפי שפה, לפי רשת החיפוש (מנוע החיפוש של גוגל, יוטיוב, שותפי גוגל וכו'), לפי שעות וימי הפרסום וכמובן – לפי מילות המפתח שזהו הדבר החשוב ביותר בקמפיין. בחירת מילות מפתח לא רלוונטיות עשויה לגרום למודעה להופיע עבור גולשים שסתם מתעניינים בתחום או מחפשים תוכן מסוים בו אך לא באמת לקוחות פוטנציאליים.

גיק לבס מתמחים בשירותי פרסום ממוקד בגוגל ופרסום בגוגל בכלל. לפרטים נוספים וייעוץ חינם התקשרו או השאירו הודעה באתר ונשמח לעמוד לרשותכם.

פרסום בגוגל

צרו איתנו קשר